Retourbeleid

Hoe retourneer ik een artikel?

- Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen.

- Stuur een e-mail naar info@curly-sthlm.se om uw retourlabel te ontvangen:

Zorg ervoor dat het artikel in dezelfde staat verkeert als bij levering, zodat u het kunt retourneren, ruilen en open aankopen kunt doen!

- Voor een retourzending rekenen wij 4,9€:-.

Hoe kan ik een klacht indienen over een kapot product?

Als er naar gevraagd wordt Als u een klacht heeft, kunt u de volgende informatie per e-mail sturen naar:
info@curly-sthlm.se
- Onderwerp: Uw bestelnummer
- Afbeelding: Fotografeer de zichtbare schade. Als de schade niet zichtbaar is, stuur dan een video of beschrijf de schade in tekstvorm.



OPEN AANKOOP-/VERVANGINGSRECHT/KLACHTEN

Wij volgen de Wet op overeenkomsten op afstand volgens de aanbevelingen van het Zweedse consumentenagentschap. Volgens de Wet op overeenkomsten op afstand heeft u het recht om bestelde, foutloze goederen zonder opgaaf van reden te retourneren. U dient dit zo snel mogelijk te melden, maar uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de datum waarop de goederen zijn ontvangen (dit geldt niet voor speciaal bestelde goederen). Als u het niet zeker weet, neem dan contact met ons op via info@curly-sthlm.se Als kan worden aangetoond dat het product een productiefout heeft, zullen we proberen het product zoveel mogelijk te vervangen door een nieuw exemplaar van hetzelfde type. Als een product niet meer wordt geproduceerd, zullen we altijd proberen het te vervangen door een nieuwere versie van het product. LET OP! De garantie is niet van toepassing op slijtage. U ontvangt van ons een retourbon en wij brengen u hiervoor 4,9€ in rekening.

Houd er rekening mee dat u als consument de plicht heeft om de goederen die u ontvangt te inspecteren . Controleer het product daarom voordat u eventuele verzegelingen zoals plastic en patches verwijdert.